Dags att börja träna!

Man hinner ju inte dra till gymmet, så det får bli till att träna hemma. Har 6 månader på mig till tunisien i sommar. Tänker inte åka ner dit och se ut så här, känner mig fortfarande gravid ,har ingen kondition alls och min kropp känns som en 40 åring och ibnte en 23 årings. Ja det tar på ens kropp, när man varit gravid och efter förlossningen. Så nu är det dags att få tillbaka sin kondition och kropp.

Så jag har bestämt mig för promenader, Zumba video och Brazilian butt lift video.
ska börja med det i morgon och jag skriver hur det går i slutet av varje månade. Vilket betyder att det kommer bli i slutet av januari. Denna måanden är verkligen hemsk, det känns som man bara äter och äter.

Nu till en annan sak, läste på en blogg att man ska tvätta håret med oparfymerat Shampoo, för att inte slita på håret. Vet inte om det är sant, men ska pröva, för mitt hår är hemskt slitet.
så ska skriva om det också i slutet av varje månad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0