Mellandags rean!

 

Vi körde hem från Nässjö i går, vi hade en bra julhelg hos mamma och pappa, med mycket mat och skratt.
I dag shoppa vi loss. Eftersom Eya vuxit ur det mesta av sina kläder, så får man passa på nu när rean har börjat. Men folk är som galna, när det handlar om kläder . Och något jag störde mig på va små fjortisar som ska prova kläder och tar all tid i världen på sig ,bara för att dem ska skratta och leka. Ett prov rum är till att prova kläder och sen lämna rummet till nästa.
Jag bestämde mig för att börja köpa lite andra färger i kläder, för är så trött på att alltid bära svart. Man blir så trött på att se ut som man ska på begravning varje dag.






 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0