Tändläkartid :-o

Ja jag har tandläkar skräck... Jag hade tid hos tandläkaren i dag, första gången på 3 år.
Kan bara säga att ja det behövdes. Jag hade inga hål , men har en visdomsstand som jag är tvungen att ta bort. och det kommer kosta mig 3700:- jippi (NOT). Hatar deras priser, det inte klokt va dyrt det är. Så nu funderar jag på att åka utomlands och ta bort skiten. 3700:- som jag inte har något bättre att göra med dem pengarna, sjuka regler. ja i dag så är man rätt irreterad.Fförutom tandläkartiden, så är jag på jackt efter en bra barnvagn, som kan hålla mig några år. Dum som jag va, så sålde jag båda mina vagnar i helgen . smart va ?
aja godnatt på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0