Tårta, sommar och lägenhet.....

Jag har fått uppgiften att göra tårta till nyår, men har ingen aning om vad jag ska göra för någon.
funderar på att hitta på en egen, för att se hur den blir. Men tänk om den inte blir god.

Vaknade i dag och känner mig väldigt seg, och det är så tråkigt väder. Längtar till somaren då jag ska spendera 2 månader i tunisien. Saknar släckten och vill att alla ska få träffa Eya, synd att man bara träffar dem en gång om året.

sen måste jag börja bygga klart köket i lägenheten i tunisien. Men har ingen anning om hur jag ska inreda, eller vad jag ska välja för färger. ska nog fråga min syster, som läser till inrednings arkitekt.
saknar solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0