Emma o Filippa

I dag va dem på besök, tycker alltid det är lika roligt. Och Filippa är den gladaste flicka jag träffat och hon är en sådan solstråle , när hon kommer in till ett rum lyser hela rummet upp och man blir så glad. Ska bli jätte roligt att dem ska flytta så nära :). Emma hann ta detta kort när jag var ute och köpte fika och jag älskar kortet. Så jag måste ta ut det och ramma in bilden och ha den i Eyas rum .

Jag och Emma började prata om mitt vardagsrum att det är väldigt svart och vit och att det behövs lite färg. Vilket jag tänkt på väldigt länge, men eftersom jag hela mitt liv varit väldigt svart och vit så vet jag inte längre vad för färg jag gillar att ha som inredning. Vill inte att det ska se ut som en clowns hus : p. Kanske lite ljusgrönt, eller rosa eller lila eller eller eller. Hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0