Från mars till april

Kl är 03:40 och jag kan inte sova. Eya fick sin 5 månaders spruta i fredags och har haft feber sedan dess, mellan 38,5 och 39,7. Hon sover just nu, även min man gör, ändå ligger jag vaken och tänker och lyssnar på Eyas andetag. Inte roligt att se henne så trött och ledsen. Första sprutan hon fick som 3 månader reagera hon inget på , men denna 5 månaders va ju hemsk.
Mycket har hänt sen sist jag skrev, Eya kan nu sitta, kråla sig fram och stå på kryp ställning. Bara 5 månader gammal :). Och då är det första April i dag, vi får se om jag lurar någon eller sj blir lurad.
I går hade vi gäster hos oss, en kvinna jag började chatta med genom familje liv var hos oss, hon och sin man och 2 barn.
Vi började prata då vi båda va höggravida och behövde någon att prata med, då man gick igenom princip lika mycket. Och vi hade alltid velat träffas men det blev aldrig av, men nu ca 10 månader efter :) kom dem på middag. Middagen blev couscous med grönsaker kyckling och sallad, som min underbara man gjort. Hade en väldigt trevligt dag.



 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0