Mamma kilon



Är så trött på att vågen står helt stil, inget händer. Jag har slutat att äta all skräp mat, äter bara vanlig mat. Ingen godis, chips, kakor, bakelser, hamburgare, pizza, allt helt enkelt som man tycker är gott. Och vad får man för resultat ??? inte ett enda skit. Någor jag vet att jag är dålig på är att träna okej jag tar mina promenader med barnvagnen, men det räcker inte. Så jag började söka efter en personlig tränare på internet , då jag kom på att min syster facktist är personlig tränare slach läkare. Så jag bad henne skriva mig ett schema, jag kan följa nu till sommaren . Hoppas verkligen det ger mig resultat. Jag är väldigt lat som människa, men nu orkar jag inte mer och vill få en kropp jag trivs med.



Min älskade syster



Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Åh tack så mycket :)



Alla kroppar fungerar olika, vissa är lite mer "trögstartade", det kommer säkert snart :)

Fina barn du har!

2012-02-02 @ 10:26:05
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Härligt, önskar jag kunde tillbringa sommaren vid Medelhavet :)

2012-02-02 @ 20:04:50
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Postat av: Kikan

Vilken fin bild1 Kram Kikan

2012-02-03 @ 21:42:17
URL: http://hemmahoskikan.se
Postat av: Stephie

Sarah du är jätte fin! bebismagen kommer försvinna snart, var ju inte så länge sedan du fick din lilla sötnos =)

2012-02-08 @ 18:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0