Whitney Houston Död



Fick en stor schock då jag vaknade i går, då jag såg att whitney dött. Som barn va jag ett stor fann av whitney, kommer fortfarande i håg hur jag mimma till hennes låt i skolan, då vi tävlade i små sjärnorna. Det är många som har dött av drog problem det senaste året av i kändis världen. I balnd tänker man att man kan blir lycklig av så mycket pengar eftersom man kan köpa sig allt man vill ha, men en sak man inte kan köpa sig är lycka och kärlek.
ja något jag märker är ju att alla kändisar man växt upp med börjar bli äldre, och sen dör dem. och jag gillar verkligen inte dem nya skådespelarna. aja en ny dag och människor håll er bort från droger det är bara skit, som whitney sa

-Den värsta djävulen är jag. Jag är antingen min bästa vän eller min värsta fiende, sa hon i en omskriven intervju med Dianne Sawyer i tv-kanalen ABC år 2002.

Rip Whitney Houstone, Michael Jackson, Brittney Murphy, Heth Ledger, Amy winehouse




image description

Kommentarer
Postat av: Kuriosakabinett

Tack fina du! OJ det här har jag missat måste läsa tidningen nu.

2012-02-12 @ 10:20:25
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Sessan

Visst är han :)

2012-02-12 @ 20:31:53
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0