Gott nytt år!

Hade en underbar dag i går med min kära familj. Dagen börja med att vi tog en runda i Skärholmen, där det blev lite shopping. Sen när vi åkte hem hade mamma lagat en stor kalkon , en trevlig ny års middag :). Finns inget bättre att sluta nyåret med att va samlad med sin familj.
Detta året har varit underbart. I februari blev jag gravid, i maj slutade jag arbeta med värdens skit jobb som personligassisten, och började jobba på eklanda äldreboende där jag fick värdens bästa arbetskamrater, trivdes otroligt bra, sen i juni och juli hade jag en underbar semester med min familj i ungen, då min kära syster tog läkar examen. Och sen va vi på semester i Tunisien spenderade 3 Veckor som en drottning. Och min man fick körkort och vi köpte bil. Och sen kom Eya till världen.
Och vi fick en större lägenhet :).
Gott nytt år !



image description

 

image description

 

image description

 

image description


Kommentarer
Postat av: Louise

Se supermysigt ut! Familjemiddagar är sådan himla bra grej.



sv: Tack så mycket! :)

2012-01-07 @ 20:49:00
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0